23 augusti 2010

Hemma med Wille






Idag jobbar inte jag. Idag är jag hemma med Wille som ju har varit sjuk i helgen i feber och lite kräkningar (troligtvis av febern). Idag känns han helt frisk, men det är bäst att stanna hemma den där extradagen så att det inte blir bakslag och så att han inte smittar andra.


I eftermiddag måste vi passa på att handla lite. Ska på kalas i morgonkväll. Fick be födelsedagsgrisen att flytta sitt kalas till en dag innan, för Maja har börjat rida två gånger i veckan och hon har redan missat två gånger... Lite väl fräckt gjort kanske, men det gick bra :o). Men jag har inte planerat min vecka så där superbra så presenterna har jag glömt handla... Får därför göra det i eftermiddag.


Ikväll ska vi äta Kolja. Är det någon mer än vi (som läser min blogg) som använder sig av Linas Matkasse? Om inte, prova! Det är som en dröm för barnfamiljer (och hårt arbetande människor) när dom kommer och levererar 5 middagar vid dörren. Alla produkter är så himla fräscha och fina och man verkligen längtar efter att få laga deras recept. Ska bli kul ikväll med en lite udda fiskrätt - undrar om barnen tycker om den..


Nä, nu har jag gjort alla "måste göra bara för att jag är hemma från jobbet", så nu ska jag dricka en kopp kaffe och mysa med Wille i soffan lite. Man kan ju inte ligga på latsidan, så jag måste försöka hinna med att tvätta och stryka...


Ha en skön måndag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Gomorron!!!
    Ja det där med Linas matkasse har jag funderat på länge och prova! Har fått nåt reklamblad i postlådanfrån MAT&RO,ja man får väl testa.Är så trött och hitta på vad man ska ha till middag..:)Hoppas den lille killen är på bättringsväg!!!!Ha en bra dag!Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Min kompis Lina, har en kompis som heter Noelia som har kört Linas Matkasse i över ett halvår tror jag. Hon är supernöjd! Jag blev så förvånad när jag läste hennes blogg, Linas matkasse hit och Linas matkasse dit - V faan handlar Lina mat till Noelia för?? :-) Men det är ganska dyrt va? Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...