6 augusti 2010

framme

Hej alla!
Tank att resfebern skulle gora mig totalt utslagen... Det var nog den varsta flygresan jag varit med om. Tank sjalva att vara kassa i magen, ha kraftig magkatarr och dessutom vara illamaende hela tiden. Det ar lite battre nu, men inte helt. Tror jag behover en natts somn. Det blev inte sa mycket av den varan igar.

Min mage ar lika stor som om jag vore gravid i 9:e mandanden.

Inte roligt att borja sin semester sa. Hoppas jag mar battre i morgon. Ska inom ett apotek har och se om dom har nagon dundermedicin ;o)

Oavsett magkrampor sa ar vi som sagt framme och det ar lika bra som forra gangen. Vi har badat hela eftermiddagen och nu ska vi snart ata lite. Efter det vantar en liten promenad vid hamnen och ut pa piren.

Har ar skont!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Stackars dig, hoppas du repar dig snabbt! Du kommmer få sköna dagar garanterat! Kram

    SvaraRadera
  2. De lät ju inte så kul med magont :(
    Jag var dålig förra året när jag var utomlands, satt och urka på planet hem och de var de värsta man kan råka utför.
    Hoppas du mår bättre idag och njut av sol och bad.
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...