18 augusti 2010

Fint besök


Minsann - jag kom ut på löpspåret igår!! Motiviationen hittade jag efter att ha ätit en av Majas bakade muffins och sedan gick jag förbi spegeln.........

På med träningskläderna och ut!!!

Det var himla skönt efteråt kan jag säga - nästa gång blir förhoppningsvis i morgon när jag kommer hem från Majas ridning.


Idag har jag haft finbesök av sötaste Camilla med sin finaste lille påg Gabriel. Åh, så söt och gullig han är. Hoppas ni kommer snart igen!

Ikväll ska jag och Maja jaga skor till henne.... Ingen lätt match tyvärr.
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Duktig du är!!!
    Muffinsen var goda kanjag förstå :)
    KRAMIS

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...