29 juli 2010

Ystad

Maja sov hos sin morbror till idag och stannade där till eftermiddagen idag. Då kom kompisen Matilda och hämtade henne och så var hon där till ikväll då jag hämtade hem både henne och Matilda som ska sova här till i morgon.... Visst är det skönt för barnen att ha sommarlov!!


Jag, Wille & Staffan körde väg 9 mellan Trelleborg och Ystad. Det är en härlig kuststräcka med många "godingar". Både ställen och affärer. Vi avslutade i Ystad där vi käkade sen lunch och där vi tog skydd för regnet..... Men det var mest en kraftig regnskur sedan var det bara lite droppar resten av eftermiddagen. Vi kollade butiker, folk och skor. Det var en mysig dag!!


Tja, annars då? Räkningarna är betalda, taxfree är beställd (jag har väl berättat att vi sticker till Mallis nästa vecka?) middagen uppäten och nu sitter vi med vars ett glas med rödvin och tittar på EM i friidrott. Idag införskaffade jag mig en ny tidning: Vakre Hjem.

Hemma i brevlådan väntade det nya numret av AlltiHemmet :o) - Här ska läsas tidningar!!
Ingen Ernst ikväll...........suck....

Sov Gott!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Gottegris!!!:) Till Mallis i nästa vecka!!! Va va...har du semester eller? *asg*...Härligt!!! Kramiz...

    SvaraRadera
  2. Mallis vad kul, har nog missat!

    SvaraRadera
  3. Mysig dag men jag har nog missat att de var nu ni skulle åka till Mallis :)
    Kul med nya tidningar, kvällen räddad igen :)
    Ha d bra! kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...