24 juli 2010

Update

Så var det lördag :o). Dagarna går fort när man har skoj! Igår var vi i Eslöv och Västra Ströö och shoppade lite nya fina trasmattor till köket och lite annat smått och gott! När vi ändå var där, så fikade vi på Trollenäs Slott - mysigt.

På kvällen kom Li, Tomas, Matilda & Rasmus och vi käkade himlans gott plock från Djurslövs Delikatess. Barnen fick spagetti köttfärssås så att dom blev nöjda och belåtna.
Idag har vi återigen varit i Västra Ströö (efter att jag hade joggat mina 30 minuter - jippey jag är igång igen!), vi lämnade tillbaka en klocka men tog annat istället *fniss*. Körde inom en Kaminbutik.
Nu har vi klippt gräsmattan och jag har rensat ogräs mellan plattorna. Nu ska jag in i duschen och sedan ska vi ta oss en promenad bort till Lena, Uffe, Julia & Tilde och fira L & U´s 10-åriga bröllopsdag. Himlans kul!


Det är verkligen semester och vi njuter till 100%!

Vad gör du?

Kram Eva



2 kommentarer:

  1. Vi är mest hemma och njuter av ledigheten! Hoppas att sommarvädret snart är tillbaka!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. härliga Sommarbilder.......Hoppas att era dagar framåt blir lika mysiga

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...