6 juli 2010

Störigt

Mycket störigt - jag kan fortfarande inte publicera era kommentarer... Jag bockar i och väljer publicera, men man ser dom ändå inte... Hoppas blogspot löser det snart, det är ju jättetråkigt.
Uppdatering: Nu kan jag!!


Allsång på Skansen -*bocka-av*
Joggingrunda -*bocka-av*

Efter att jag och Maja bråkat (droppen rann över för min del, blev skogstokig på henne och hennes klagande över att gå på fritids. Hon har ju knappt varit där. Plus att hon börjat med svordomar och andra fula ord....*arg*) och försonats så kollade vi Allsång på Skansen tillsammans. Trevligt, bortsett från lite deppmusik från Mikael Wiehe... Bah! Om honom tycker jag inte! Sen kom det lite trevligare musik som både jag och Maja blev glad över - nämligen Eric Saade. Maja somnade nöjd och belåten.



Jag segade på mig träningskläderna och letade efter minsta lilla krämpa som skulle kunna få mig till att inte ta min runda. Men jag hittade ingen.... Åh, så osugen jag var vid 9-tiden på att sticka ut och jogga/promenera. Men jag gjorde det :o)!! Nu så här efter en svalkande dusch och ny hudlotion så är jag väldigt nöjd.



Mamma och pappa tog med sig superfina saker som dom fyndat på loppis i helgen. Stort tack för att ni handlade till oss!!! Foto kommer!!

Dags att lägga huvudet bakåt i soffan och inta "sova-läge".
Sov Gott - kram Eva

4 kommentarer:

  1. Jag är imponerad över din energi att ge sig ut och springa vid 9-tiden!!
    kram Therese

    SvaraRadera
  2. Bra gjort.Tummen upp....

    SvaraRadera
  3. Ha tålamod med Maja 9-åringar är sådana det går över.Jag vet.Har full förståelse att bägaren rinner över ibland, men hon är ju underbar.Vi har en 10-åring som ringer och klagar på sina föräldrar och vill bli adopterad av farmor och farfar.
    Nu har ni snart semester och får en behövlig paus i vardagslivet.
    Ha en bra sommar Kram på dej Lotta
    PS. Gud vad jag är impad av dina motionsdiciplin.

    SvaraRadera
  4. Hej alla!
    Om ni bara visste hur jobbigt jag tycker det är att träna så sent på kvällen... Men känslan när man har gjort det är obeskrivlig!! det är så himla skönt att nyduschad krypa upp i soffan och koppla av :-)

    Kram till er alla
    Eva
    ps. Lotta, jag ska ha mer tålamod.. än har hon inte hotat med att flytta *fniss*. ds

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...