27 juli 2010

Pausar

Tar en paus i soffan. Maja leker med kompisen Elsa. Wille leker med sin kompis Julia (grannens barnbarn). Vi har varit vid Pudesjön och badat lite - dock var det helt molnigt hela tiden. Det gjorde inget, våra vänner Li & Tomas med familj hade redan hittat dit, så vi hade kul ändå :o).

Nu laddar vi om batterierna för att köra till ZOO-Giganten (önskemål från barnen) och vidare därifrån till skoaffär (jag är i drastiskt behov av ett par sandaler, jag har inga....)

Hjälp!
Vad ska ni äta ikväll?

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Jag har haft en mysig fika em med min kompis. Vi har känt varandra i 30 år!!!:) Kul att man har kontakt fortfarande! Här ska det serveras dillstuvad potatis med rishultskorv och rödbetor!!!:)Ha en skön kväll...Kramiz

    SvaraRadera
  2. Min man fixade helgrillad honungsglaserad fläskfilé (skuren på ett speciellt sätt så den brer ut sig). Till det ugnsbakad färskpotais, en sallad på morötter, bönor, soltorkade tomater och morötter. Kall bearnaisessås till det! Gott!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...