14 juli 2010

Paus

Vi fick en välbehövlig paus igår från den stekheta solen. Det kändes lite konstigt bara att man kunde ligga i soffan och titta på TV och röra sig utan att svetten rann. Lite skönt faktiskt!
vi hade fint besök hela dagen igår, nämligen av kusin Amelie. Det var lyckliga barn här hemma igår! Roligt att du ville hälsa på oss!

Idag är det sol och varmt igen. Vi laddar för en dag på badet - så nu ska vi smörja oss, äta frukost, packa kylväskan med gott, packa badväskan och ge oss iväg. Vi ska köra iväg i en bil med fungerande klimatanläggning :o). Det gick att laga den och när jag provade den igår så frös jag... hehe... Det var längesedan man frös.

Ha en skön onsdag!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...