8 juli 2010

Magen..

Tänk, det blev ingen spelkväll igår. Jag fick snällt köra direkt hem och lägga mig i fosterställning... Magkatarr som gjorde att jag kände mig "utanför mig kropp" och mycket illamående och helt enkelt sjuk med frossa..
Tack o lov var mina föräldrar hos oss och tog hand om barnen (Staffan jobbade länge), och det fick dom fortsätta med fast jag kom hem. Jättetack! Efter några timmas vila och medicin så mådde jag lite bättre. Men jag har fortfarande jätteont i magen idag. Men det fixar sig nog.
Spelkvällen flyttade vi fram en vecka, så jag missade inte något. Det är ju så vansinnigt roligt att träffas en gång i månaden och spela kort. Det är som gamla tider och jisses vad man kan snacka :O).

Maja är med mig på jobbet idag.... Ja, ni vet säkert varför :O). Igår var hon ensam tjej på fritids, men hennes kompis Julia hämtade henne vid 15-tiden - så hon fick lekt med kompis ändå!

Nä, dags att ta tag i jobbet. Vi hörs senare!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. men stackars dig, det låter ju inget vidare.
    Krya på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...