22 juli 2010

Lite då och då

Så var vi på väg över sundet - till grannlandet i väst!
Ner under sundet också innan man är i Danmark.

Varje år stannar vi vid Piber Hus och fikar. Maja redo.


Morfar med Wille & Maja.

Lite bus innan vi kör igen.

Ditlevsen Fisk, är favoritstället (ett av många) i Karrebaeksminde. Dags för lunch!
Maja & mormor

Hela "klanen" samlad

*fniss*

På bryggan. Spännande med alla båtar och fiskar och krabbor.

Typiska hamnbilder



Liken ställs på plats i backarna.

Självbetjäning med att öppna ölflarrorna.


Mer kommer så småningom - vi ses!
Kram Eva

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!!:)
    Särskilt flaskorna....hi hi ..:)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vi åkte också över bron på vägen hem!
    Vi har tillbringat tre nyårsaftnar i Danmark (mitt ute i ingenstans, innan vi fick barn, tillsammans med ett par vänner!
    Min vän Eva http://vardagmedeva.blogspot.com/ är också Danmark-fan! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder....Riktiga semesterbilder.
    Haha.....häftig ölreklam Maja fixat.Well done:o))

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder... längtar till Danmark, får väl se om vi gör någon tripp dit!

    SvaraRadera
  6. Va mysig semster ni verkar ha och kul och se så många fina bilder.
    Ha de bra! kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...