28 juli 2010

Lite bilder

Ändring i badrummet. Höga vita hyllan bort, ny lådsektion in.
plus det nya fina plåtskåpet och en ny handdukshängare.

Mormor/mamma/svärmors födelsedag!


Ett riktigt härligt kaffekalas med hemmalagad tårta och hemmaplockade hallon.


Såå fint dukat. Min typ av dukning :o)

Vår fika i Slottscafét


Vi besökte ju Trollenäs slott.

En av bryggorna i Pudesjön - härligt!

Wille på gång att dyka från stegen

Här är mysigt.


Nu är det förmiddag och idag har vi lite planerat. Inte mycket dock och tur är väl det med tanke på att Staffan har ont i halsen....
Maja ska åka hem till sin morbror och sova där till i morgon. Det blir en liten utflykt för henne i alla fall. Vi andra ska nog bara gå här hemma och "skrota". Kanske jag kör iväg och gör ett nytt försök att få tag på ett par skor (gick inte så bra igår tyvärr), eller så hittar vi på något annat. Vi får se vad som händer.
Men nu; dags för min joggingrunda!

Trevlig onsdag!
Kram Eva









2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och fin dukning! Slott är kul!

    SvaraRadera
  2. mysiga bilder.....Visst e Sommaren härlig

    Pontus byte av bilar är intresse:o))))Ett stort sådant:o))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...