8 juli 2010

Hoppsan!





Tack vare [eller på grund av] min magkatarr, så går jag på semester redan idag - hurra!! Jag känner att det behövs, det har hänt mycket under våren som jag behöver bearbeta och nu orkar jag nog inte mer känns det som. Bäst att lyssna på kroppen och ta hand om den. Jag ska ju njuta av semestern och komma tillbaka "fit for fight" till hösten också.

Så mina barn blir också lediga från och med idag. Gissa om Maja blev glad?

Ikväll ska jag hämta ut Nespressokapslar, plåtskåpet plus lite annat smått och gott som jag beställt - spännande :-). Kanske jag kan få Staffan till att följa med till Ikea i helgen. För.. när jag sätter upp plåtskåpet, så måste jag ta bort det skåpet jag har där idag... Det flyttar upp i badrummet på ovanvåningen och kommer väl till pass där också. Men om jag tar bort det befintliga skåpet så måste jag ersätta det med både plåtskåpet och ett bänkskåp av något slag. Såg att jag kan bygga vidare med likadant bänkskåp som jag har vasken i - men det nya ska jag ha lådor. På motsatta väg ska jag hitta något som man kan hänga handdukar på. Helst vill jag ha en stege, men det får jag inte plats med så länge Wille sitter på potta..

Hrm... Några handdukar får ju plats i lådorna, men inte alla..... Var ska jag göra av dom andra??




Nä, dags att jobba igen. Fikan över...

Nedräkning: 2 timmar :o)


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...