12 juli 2010

Hämta

Efter att ha kört några rundor (utan att vår klimatanläggning fungerar) så stannade vi till vid utomhusbadet. Där var familjen Rooth, så det var väldigt populärt att vara där. Maja badade med Matilda och Wille badade med Rasmus. 3 timmar var vi där och nu är vi inne i vardagsrummet med golvfläkten på för fullt - Vi väntar på mat. Staffan är iväg och handlar Kinamat - här är det ingen som orkar stå vid spisen idag inte.

Puh! Det är alltså galet varmt kära ni!

På lördag bär det av till vårt favve-ställe Karrebaeksminde i Danmark. Som vi längtar!!!

Åh, nu hör jag bilen. Maaaaaaaaat!
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Kina mat=mums.Det bidde Thai här...
    Jagar golvfläkt=slut överallt:o((
    Fortsatt jakt imorgon

    Googlade på Karrebaeksminde
    Ser dejligt ut....men lova testa Ven.Ni kommer att älska det

    SvaraRadera
  2. Vem orkar laga mat men jag klagar inte :)
    Sälv stannade vi till på Max efter badet i kväll.
    Förstår att ni längtar till Danmark, är ju så fint där.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja denna värmen! Stånk,pust...:) Det är ju en jädra tur att man har pool hemma. Där tillbringas mycket tid!!!Ha en skön kväll!!!Kramiz

    SvaraRadera
  4. Vi körde på tonfisksallad, ägg och couscous går snabbt att fixa :)
    Smälter bort här på kontoret... *Pust*
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  5. Vi är i Portoroz, Sloveninen, och vi bor i lägenhet och det blir mycket pasta mellan restaurangbesöken:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...