12 juli 2010

Första riktiga






Hrm... som sagt lite varmt utanför köksfönstret. Tur man inte sitter där..


Idag är första riktiga semesterdagen! Känns underbart. Dessutom känns luften lite lättare att andas efter gårkvällens åsk- och blixtrande. Jösses vad det åskade. Knallarna lät lite oroväckande och då jag har en dotter som är livrädd för blixtrar så var det inte en glad Maja igår kväll. Jag fick springa ut i bilen och hämta hennes mp3 så att hon kunde lyssna på annat.... Inte var det bättre att man strax efter en rejäl knall hörde sirener....
Regnet var också mycket välkommet!

Det enda som inte var så där jätteroligt var att det slog ut vår parabol och det började åska 20.20 så gissa om jag hade en make här hemma som var ilsk som ett bi. Han missade nästan första halvlek i VM-finalen. Han rusade ut i sin bil och hämtade in sin radio. Som tur var så kunde vi ses andra halvlek och förlängningen.
Frukost på uteplatsen. Mys!



Idag ska vi uträtta några ärenden, hälsa på vänner och släktingar på snabbfikor, inom djuraffären, lämna tuppersaker till L (M & S - era tuppersaker är hos T). lämna urväxta pojkkläder till R tja plus lite annat smått och gott.
Det är även idag som bästa S kommer hem till oss!


Wille njuter av att vara på Toys R Us. Dessvärre hade dom ingen luftkonditionering...



Dags att ta tag i flugorna - TACK! för alla förslag, jag ska genast prova!
Ha en skön måndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...