26 juli 2010

Betyg

"Alice i underlandet" - betyget blev en 3:a. Maja tyckte den var mkt bra - själv hade jag nog alldeles för höga förväntningar (fast jag kämpade med att inte ha det). Tyckte den var ganska rörig, men ganska fräck :o).



Härom dagen såg vi "Snabba cash" - betyget blev där också en 3:a. En bra film helt enkelt. Tyckte den var ganska vanlig, men tydligen satte den sina spår ändå, för jag kommer på mig själv med att tänka på olika scener i den mellan varven. Därför kan den vara värd en 4:a faktiskt.




Ikväll har vi sett "Star Strucks" - betyget blev en 4:a. Bara för att det är en riktigt "tjejfilm" med killidolen som blir kär i den vanliga flickan och tillslut blir dom ihop.
En film jag och Maja hyrde, så den är ju en film för lite yngre (jag tillhör ju dom som ni vet...eller?)


Nu är det sängdags.... Sweet dreams!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Godmorgon, ska hyra lite filmer snart så får vi se vad jag tycker, Ayman vill nog hoppa över dessa filmer, vi har inte alls samma filmsmak :)
    Ha de bra! kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...