25 juli 2010

Alice

Det blev en runda till IKEA och Burlövs Center, så vi fick fixat allt vi ville. Det tog ju några timmar, så resten av eftermiddagen har vi skruvat ihop lite skåp, käkat middag och nu sitter vi och ska se "Alice i underlandet" tillsammans med Maja & Wille. Inte för att W kommer att ha så mycket ut av filmen, men han är ju vaken...




I morgon fyller min kära mamma år och vi ska på kalas på eftermiddagen. Mycket trevligt!!

Men innan dess ska vi flytta runt lite i badrummet...skåp hit och plåtskåp dit och handdukar hit och dit *hihi*.



Nu är det filmtajm!
Kram Eva

6 kommentarer:

  1. Jag sov faktiskt mellan 6-12 :P ... här blev det med mys med godis och film :)
    Vad tyckte ni om Alice i underlandet?
    Jag blev INTE imponerad...men men , man är kanske för kräsen?
    Ha en fin kväll.
    Natti

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! den filmen är jag lite nfiken på så berätta om den var bra.
    Kul att ni hittade massa på IKEA, ska nog ta en runda dit snart :)
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  3. Kul med film, jag somnade till min, det var väl när godiset tog slut!:) Ha det så trevligt på kalaset! Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med film, jag somnade till min, det var väl när godiset tog slut!:) Ha det så trevligt på kalaset! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad tyckte barnen om filmen?

    Jag såg den med min älsta tjej och hon gillade den. Vi såg den på bio i 3D.

    Det märks att vi bor rätt nära varandra eftersom jag känner igen många ställen som du är på.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  6. Grattis till mamsen på födelsedagen. Oj vad vi är slöa på grillfronten..... ringer dig nån dag så vi får ändan ur vagnen
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...