9 juli 2010

47 grader

Utanför mitt köksfönster, där jag har suttit och solat lite idag, var det 47 grader varmt.... Tyckte nog att det stekte lite i fettet hehe..... Poolen har varit välbesökt och jag blåste upp den lilla poolen också till Wille så att han kunde springa ut och i hur mycket han ville.

Ett konstigt fenomen hände; klarblå himmel och så började det regna....

Nu ska vi svalka av oss med iskalla duschar för att sätta oss i en kokhet bil och köra till Mausi & Stefan. Tack och lov kan vi bada när vi kommer fram :o) om vi vill alltså.

Trevlig fredagkväll!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. visst e det gött me Sommar:o))Njuuuuuuut

    SvaraRadera
  2. Va härligt de låter med +47, önskar jag låg vid havet då, på mitt jobbär de bra varmt, duschen direkt när man kommer hem.
    Ha de såååå sköööönt! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...