6 juli 2010

4 days

4 dagar till semester :O)!!
.........................................................
Idag är det så tandläkaren för Maja. Mormor följer med och sedan ska Maja och morfar fiska i eftermiddag. Härligt!! Senare i eftermiddag ska Maja på kalas hos en kompis. Jag har glömt att handla present.... Är inte van vid kalas under sommarlovet. Så det blir till att köra iväg på lunchen och handla. Gör inget - det är skönt att komma ifrån ett tag. Det är ju ganska mycket som ska vara klart innan man kan vara ledig.

Min kollegas "lilla" vovve har jag som sällskap i mitt rum just nu. Han snarkar... hehe

Wille är på dagis. Denna veckan är dom max 12 barn... Jag tyckte jag hörde på nyheterna att folk senarelägger sin semester. Tja, inte i vår kommun - där tidigarelägger dom den tydligen. Men det gör inget :o) - dom har det så mysigt när det är få barn!!

Mormors lilla stuga i kollonin - underbar!
Man kan skymta henne i fönstret i turkos tröja :o)


Har ni sett vilken fantastisk ros!

Min lilla mormor!!



obs! Jag kan inte godkänna några kommentarer. Det är något fel just nu. Men så fort allt är fixat så publiceras era kommentarer.
För visst skriver ni väl en lite kommentar när ni läst mitt inlägg???

Vi hörs!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Klart vi skriver, men man kan inte kommentera hos mig heller :(
    Men det går kanske sen igen ..hoppas :)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Absolut!!!:) Klart jag skriver....:) Ha en skön kväll!!!Kramiz...

    SvaraRadera
  3. Åhh fina mormor oh fina stugan och fina rosen!!

    Hälsa
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...