24 juni 2010

Torsdag



Tänk, i morgon är det midsommarafton. Jösses... Det ska i alla fall bli himla skoj med fest igen! Jag har till och med handlat mig en ny tunika under lunchen. Så fort brukar det inte gå, men jag var inom på NewYorker och shoppade 2 styck :O)

Sen om jag känner för att ha dom på mig i morgon är en annan femma... Typiskt kvinnligt eller?








En bra låt att dansa till märkte vi i lördags!!

..................




Ikväll ska vi grilla och det var faktiskt några dagar sedan så det ska bli jättegott!! Ett eller två glas vin till det..mumma!
Ha en riktigt skön torsdagkväll och njut om du nu är ledig i några dagar - det är jag!
Kram Eva





1 kommentar:

  1. Önskar er en riktigt skön och trevlig midsommar!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...