18 juni 2010

Tack & Tungt



Igår var det glädjens och kärlekens dag! Tack för alla gratulationer både här, på facebook, i tidningen, per telefon och via kort och besök hemma.


Det värmer!!




Tyvärr är det ledsamt idag. Det är en tung dag och jag har svårt att hålla mig fokuserad och glad. 2 veckor sedan käre Pax hastigt gick bort. Nästa vecka är det begravning.. Jag tillåter mig att vara ledsen fram till lunch, sen får jag återgå till glädjen över att det är fredag. Snacka om berg-och-dalbana i humöret..


I morgon är det fest!!!!!!!!!!!!
Kram Eva






1 kommentar:

  1. Förlåt att jag inte har varit lika flitig som många andra..mina tankar har varit någon annanstans dessa veckor...får fira er i massor på lördag..puss min vän..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...