5 juni 2010

Sorg



Har kommit hem efter några trevliga dagar i Lübeck. Tack snällaste mamma och pappa för att ni tagit så bra hand om våra barn och vårt hus och trädgård - Ni är som alltid guld värda!!

Tyvärr möttes jag av beskedet att min kära arbetskompis hastigt gick bort i torsdags. 50 år gammal blev han - det är alldeles för tidigt käraste vän.... Vi skulle jobba ihop i många år till. 20 år var inte nog. Det är med stor sorg och med konstant rinnande tårar jag inser att livet kan bli förbannat kort. Det är helt ofattbart detta. Mina tankar går till hans fina fru och två pojkar - tänker på er.



Jag bävar för att åka till jobbet på måndag...

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig resa ni haft, skönt att man har föräldrar som ställer upp.
    Men va tragiskt med din kollega, och så ung. Hoppas ni har samtal på jobbet på morgonen, ta hand om varann. kramis Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du var med och tävlade om ett par walking trainers hos mig tidigare och ville bara säga att jag lottar ut ett par igen =)

    /Suz

    SvaraRadera
  3. Men åh. Vem?
    Jag blir alldeles ledsen!!

    Stor varm kram!

    SvaraRadera
  4. Åhhh Lider med dig, hemskt när personer rycks ifrån en så hastigt.
    Hoppas ni har en lugndag på jobbet på måndag!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  5. usch ja.....man ska vara rädd om sig och de man har omkring sig.Livet kan få ett hastigt slut....och det är så ledsamt att man inte fått säga förväl

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...