7 juni 2010

Regn regn regn

Igår fyllde vi poolen.... Är dagens väder ett tecken på att vi gjorde fel eller? Hrm... tja - vattnet är oavsett vad alldeles för kallt (dock ej för Simon & Maja som badade direkt i krankallt vatten..) för oss så det dröjer nog ett tag innan vi badar. Med tanke på dagens väder så blir det i alla fall inte ikväll..

Nä, jag tror jag ska tillbringa kvällen med att stryka så att barnen har lite kläder att ha på sig resten av veckan. Jag har legat på latsidan ... Jag ska även försöka hinna med att läsa några kapitel i boken med Maja och leka med Wille och hans grävskopa.

Ha en skön måndag och du; somna aldrig som ovänner med någon du håller kär.
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Jag förstår inte på dom små liven som kan bada i så kallt vatten, jag måste ha +25 helst :)
    Hoppas att dagen gick bra idag, måste ha varit jobbigt.
    Som sagt skills aldrig åt som ovänner.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hihihi...ja du ungar badar ju nästan när det är minusgrader...hihi.
    Vilka vackra ord du har skrivet till din kollega ♥
    Och jag hatar va ovän med någon, ännu värre soma som de... nej, här reds det ut omgående! om det skulle va att jag blir ovän med någon! (sällsynt)
    Kram på dig och ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med din arbestkamrat,jobbigt när det blir bortgång!!

    Så härligt att åka på en weekend själv!! Har du haft någon med dig??

    Jag och min sambo ska åka i väg själva senare i sommar så ska barnen vara hos mormor/morfar.

    Det ska bli super skönt med semester. Det ända man kan önska sig är väl bättre väder då vore det toppen.

    När ska du ha semester?

    Vicki

    SvaraRadera
  4. Hej Vicki!
    HOppas allt är bra med dig och familjen.

    Jag var i Lübeck med min man och hans arbete. Dom bjöd med respektive - kul! Det var sköna dagar.

    Min semester startar den 12 juli, så jag har några dagar kvar att jobba och pussla ihop med barnen.

    Ha det så bra!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...