14 juni 2010

Provtagningar

Är fastande sedan 23 igår kväll. Ska ta blodprover inför min hälsokontroll nästa vecka. Så jag ska skjutsa Wille till dagis och sedan kör jag till Carema och därefter till jobbet. Fritids är stängt idag och meningen var att Maja skulle följa med Staffan på jobbet. Men Matildas farmor och farfar är nere och hälsar på och kunde tänka sig att stanna hela dagen i dag tills vi kommer hem - därför har hon kamperat där i natt och leker med Matilda hela dagen.

Fastande innebär ju inget drickande eller ätande...

eh.... gissa om jag är kaffesugen?

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Har du fått kaffe än?
    Jag går ner och tar en stooooor kopp nu.
    Mums
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
  2. Lider med dig... hade jag INTE fårtt kaffe hade jag avlidit!
    Jag har hittat ett nytt motto..eller vad man ska kalla det:
    I has found the secret to being a decent human being - just add coffee!
    ...visst är den sann :)
    Hoppas du överlever alla stick *hua*
    Kram till dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...