10 juni 2010

Nja..


Man kan inte påstå att mitt inlägg från igår stämmer ang. vädret. Det är inte speciellt bra väder idag heller. Ganska varmt men det regnar..... Maja är just nu på utflykt och jag hoppas hon har det jätteskoj med klassen trots det dåliga vädret.

Willes utflykt hade gått jättebra igår och han hade haft roligt!

Igår kväll hade jag Agneta hemma hos mig från Tupperware. Mina hängivna tupper-kompisar kom så klart (Sussi, Mausi, Lena & Sandi) jag saknade några som brukar vara med (mamma och Tessan bland annat), men vi ses ju snart ändå. Tack för att ni kom - det var himla trevligt med lite annat att tänka på :o)!


Denna fina tårtgrej fick jag i gåva.
Detta matlådeset köpte jag (Maja hade behövt det redan idag..)
Superfina & smarta vattenflaskor. Jag köpte en cerise. Maja och jag kan dela på en. Botten kan man vrida av och förvara nycklar i tex.



Det blev några andra småsaker också som jag inte hittar bilder på.

Jag har förresten bytat rum på jobbet. Kände för en förändring och det blev positivt. Nu ser jag mina kollegor och dom vet när jag är på plats. Känns tryggt.

Ikväll är det ridning som gäller. Näst sista gången. Uteritt är lovad till ikväll, skönt om det hade slutat regna....

Kram Eva






3 kommentarer:

  1. Jättefina flaskor... Trodde knappt nån sålde tupperware längre. Är flera år sen jag var på party!!!! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft en kanon dag!
    Och de där matlåderna är kalas :)
    Jag skulle med vilja ha den tårtboxen, har en annan men utan handtag.
    Byta rum kan ju va trevligt! Omväxling förnöjer!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Farmor Agge!
    Jag är ett stort "fan" av tupperware. Det är så himla bra produkter och det är en rejäl vuxenvarning *fniss*. Varje v.24 har jag haft denna kära dam hemma hos mig i säkert 5 eller 6 år.

    Maya! Så bra att matlådorna är bra, för jag behöver dom verkligen!!

    Kram till er båda
    /Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...