19 juni 2010

Morgon


Det är just nu härligt väder ute och klockan är 09.06. Wille och jag har varit vakna i en timme och suttit i soffan och kramats och tittat på Playhouse Disney. Jag vaknade tyvärr med en gräslig huvudvärk och fick ta en Ipren och en balja kaffe. Nu verkar det som att det är på tillbakagång.. :o)


Om en liten stund börjar vi med våra förberedelser inför kvällens fest. Jag vill väldigt gärna vara nästan helt klar inför bröllopet. Va? Nä, inte vårt bröllop det är ju avklarat som sagt, utan Vickan & Dannes bröllop *fniss*.
Jag älskar kungahuset och att se en riktigt prinsessa gifta sig är ju ett måste för min del.
Ha en skön & mysig lördag!
Kram Eva




1 kommentar:

  1. Go morron!
    Önskar er Lycka till med festen och firandet, passar ju bra idag när Hela Sverige firar Victoria & Daniel:)
    Dom verkligen Strålar, så härligt att se!
    Gillar med Kungahuset, men det har gått lite överstyr ... man kan inte ta i något i affären utan det är omdöpt till Bröllop eller Victoria... hihihi.
    Men men, vi får stå ett tag till sen är det väl som vanligt!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...