12 juni 2010

loppislördag

En hel (nästan) lördag är förbrukad. Jag och mamma har haft loppis hela dagen på vår uppfart. Det har verkligen varit skiftande väder. Regn och sol om vart annat hela tiden. Ganska många kunder trots vädret. Ingen jätteförsäljning, men det blir lite extrapengar till Danmark i sommar.

Det har varit ganska många olika loppisar i kommunen idag. Typiskt när man själv också har det, nästa helg lär jag inte hinna gå på någon loppis alls. Då är det dags för fest


Det vi inte sålde skänker vi till Erikshjälpen.

Nu är det lördagkväll och vi ska strax mysa till det i soffan med lite lördagsgott och en massa kramar från barnen.

I morgon väntar stallet, kalas & IKEA.

Trevlig lördagkväll!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig haft loppis, det hade kanske varit något för mig...hihi.
    Älskar ju shoppa på loppisar :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...