14 juni 2010

Klipp


Guud så gott det var med kaffe när jag kom in på jobbet. Provtagningen gick bra, det var inget speciellt. 3 rör med blod tog dom och så fick jag ett formulär att fylla i. Näste vecka är det dags för den stora hälsokontrollen. Dags att besiktiga mig själv med andra ord och inte bara bilen (ja, den ska på besiktning den 23..)
Nu är arbetsdagen snart slut och jag ska ilköra till "frissan" och klippa till mig lite. Äntligen.. Ser ut som ett fågelbo i huvudet - men nu ska det bli lite stil på det hela.
Ikväll ska jag stryka, men först ska jag umgås med familjen. Fast.... jag får göra en liten ändring där. Jag ska umgås med Maja & Wille, för Staffan kollar fotboll.... Jag är inte jätteintresserad, så jag sitter på ovanvåningen och Staffan där nere.
Ha en skön måndag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Skönt att provtagningen gick bra... vi tittar inte på fotbollen här...ingen av oss är intresserad om inte Sverige är med.
    ha en skön kväll ihop med barnen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att båda besiktningarna går bra! : )
    Mannen sitter bredvid mig och kollar fotboll just nu, jobbigt ljud med dessa omtalade tutor på matcherna!

    Kram på er!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...