15 juni 2010

Högsäsong

Här hemma har vi en liten uppdelning av arbetsuppgifter när det gäller insekter och dyl.. Jag tar hand om alla getingar och humlor - Staffan tar hand om alla spindlar.Man kan lugnt säga att vi snart kommer in i vår högsäsong..*ryser*
Dagens värsta var när jag lägger upp Majas jeans på strykbrädan och en spindel kommer krypande på jeansen. Den var stor som ett bowlingklot.. eller nähä... okej då som en 10-öring (kroppen alltså) men det konstiga var att den var helt ljusgrå. Var han gammal eller bara dammig? Hur länge har han bott i Majas jeans?

Observera att detta är hemligt för Majas öron.
Usch ja, just nu vilar mina öron från vuvuzelas på TV och det är himla skönt - därför ska jag passa på att slänga upp fötterna i soffan och vila.
Kram på er & sov gott!
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...