30 juni 2010

Fritids

Puh, idag gick det ganska lätt att lämna Maja på fritids. Alla fritids i kommunen ska idag besöka det fritids som Majas kompis Matilda går på, så då har hon lite att se fram emot idag.

Dessutom var det faktiskt 2 andra kompisar som skulle komma resten av veckan också - skänker deras föräldrar ett tyst tack för att inte dom heller kan vara lediga hela sommaren... Hur nästa vecka ser ut skulle Maja och fröken gå igenom idag. Kanske det inte är katastrof. Jag håller alla tummar jag har..

Det är lite molnigt idag, men det gör inget för jag inser just nu att jag är helt klädd i svart...


Vill gärna delge er denna fina karikatyrbild som jag och Staffan fick. Jättebra!

Ha en skön onsdagsförmiddag!
Kram Eva



2 kommentarer:

  1. Det där med dagis är aldrig lätt, förstår att de inte har lika roligt på sommaren när det är ihopslagna med andra avdelningar osv.
    Vilken häftig teckning :)

    SvaraRadera
  2. haha....vicken en läcker bild....Naaaw...e det Staffans pågar sidan om er:o)))ser finurliga ut:o))))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...