2 juni 2010

Dagens bästa

Dagens bästa är dock denna berättelse som min mamma berättade idag via msn.

"Mormor (min mormor alltså) skulle ta ut pengar på banken i går förmiddag. När hon kom dit, med sin lilla röda bil, var där massor med polisbilar och en helikopter i luften. Hon blev helt omringad. Dom var så snälla, sa hon; de hjälpte mig att ta ut pengar"

Banken hade precis råkat ut för rånförsök med misslyckats men tjuvarna lyckades komma undan.

Åh, hon är så kär min lilla mormor.
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att hon kom när de redan hänt då, hon fick ut penagar i allafall så dom hade inte tagit allt. Kramis

    SvaraRadera
  2. Haha... sött, men tur hon inte kom tidigare... då vet man ju inte vad som kunnat hända!

    SvaraRadera
  3. Åååh, med sin lilla röda bil och alla poliser :)

    Tur att hon kom för sent i alla fall!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...