Film från grillkväll Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar juni 02, 2010 Visst är det kärt!? Ber om ursäkt att filmaren (jag..) inte kan hålla armarna stilla. Jag filmar med min kamera och man vill ju samtidigt titta och vara med... Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Sari3 juni 2010 kl. 07:53hihi....så snällt o fint lille Wille sitter;o))SvaraRaderaSvarSvaraAnonym7 juni 2010 kl. 18:00HiHiHi, så nu är man med på blogg oxå! Vilken härlig kväll det blev och TACK för den fina presenten! Kram MalinSvaraRaderaSvarSvaraEva7 juni 2010 kl. 20:02Hej Malin och Sari!Ja, visst sitter han fint lille Willeman :-)Malin, så kul att du har hittat hit, hoppas det är okej att du är med på film?! Njut av presenten!Kram till er bådaSvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
hihi....så snällt o fint lille Wille sitter;o))
SvaraRaderaHiHiHi, så nu är man med på blogg oxå! Vilken härlig kväll det blev och TACK för den fina presenten! Kram Malin
SvaraRaderaHej Malin och Sari!
SvaraRaderaJa, visst sitter han fint lille Willeman :-)
Malin, så kul att du har hittat hit, hoppas det är okej att du är med på film?! Njut av presenten!
Kram till er båda