Bilder från midsommar Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar juni 28, 2010 På plats i Balders Hage för picknick på eftermiddagen.Titta så fin Midsommarstång! Strålande väder och strålande glada barn!Wille, Matilda och Maja Min darling! Alltså, det var så himla varmt & skönt att vi bara var tvungna att njuta lite av både sol och bubbel!Nu är det snart dags för mat hos Tomas & Li på deras nya fina uteplats!Tomas & Staffan pratar och pratar och pratar.. :o)Rasmus tycker om jordgubbarWille också!Tomas fixar musiken!Det börjar skymma och det är sent. Till och med en jacka har åkt på.Dom små somnade sött i famnen. Maja i nattenMatilda tänder ljus till oss.Tack Li & Tomas för en, som alltid, lika trevlig midsommarafton! Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Maya28 juni 2010 kl. 14:27Ni såg verkligen med ut att ha haft en mysig midsommar!Vädret gjorde ju allt så mycket trevligare :)Älskar när solen skiner!SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Ni såg verkligen med ut att ha haft en mysig midsommar!
SvaraRaderaVädret gjorde ju allt så mycket trevligare :)
Älskar när solen skiner!