28 juni 2010

Bilder från midsommar

På plats i Balders Hage för picknick på eftermiddagen.

Titta så fin Midsommarstång!

Strålande väder och strålande glada barn!
Wille, Matilda och Maja


Min darling!

Alltså, det var så himla varmt & skönt att vi bara var tvungna att njuta lite av både sol och bubbel!

Nu är det snart dags för mat hos Tomas & Li på deras nya fina uteplats!



Tomas & Staffan pratar och pratar och pratar.. :o)

Rasmus tycker om jordgubbar

Wille också!


Tomas fixar musiken!


Det börjar skymma och det är sent. Till och med en jacka har åkt på.

Dom små somnade sött i famnen.

Maja i natten

Matilda tänder ljus till oss.


Tack Li & Tomas för en, som alltid, lika trevlig midsommarafton!

1 kommentar:

  1. Ni såg verkligen med ut att ha haft en mysig midsommar!
    Vädret gjorde ju allt så mycket trevligare :)
    Älskar när solen skiner!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...