10 maj 2010

Vab

Som sagt, är hemma idag och vabbar för både Maja och Wille. Båda känns så pass friska att dom kan gå på dagis och i skolan i morgon. Natten har varit lugn tack & lov. Men hostan är kvar.. Jobbig sådan faktiskt, men det blir nog bra.

Wille går här hemma och skrotar i sina "kallingar" (vi övar på att bli blöjfria, något han är stor motståndare till. Men vi tar det lugnt, som Tessan sa; det är ganska ovanligt att se en fullvuxen karl i blöja hehe) Kanske ni också har sett den där dokumentären för många år sedan? Ja, om man säger så här då; i normala fall är det ovanligt att se vuxna karlar i blöja hahaha.
Under tiden han skrotar, så spelas det hårdrock både på trummorna (stackars trummor, det finns snart inget kvar att slå på) och på elgitarren. När han blir lite trött, så sätter han sig isoffan och tittar på barnprogram på TV´n.

Maja skrotar också. Hon har hittat "Highschool Musical 3" som hon bara hade sett på 5 gånger... Så den kollar hon på nu.

Jag då... jo, jag har snart dragit ut allt från vårt förråd under trappan..... Det enda ställe vi inte rensat på och jag fick frispel igår när jag inte ens kom in i förrådet.

Snart blir det en promenad till affären för att handla mjölk. Återkommer under dagen!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...