25 maj 2010

Tisdag

Motion måndag:
Tja... räknas 4 timmars springande i shoppingcenter?
..............................................
Det var en härlig födelsedag igår. Efter 4 timmars egentid på shoppingcenter så åkte jag och hämtade lilleman på dagis (händer så sällan), körde hem och hämtade resten av familjen och så körde vi in till Jensens Böfhus och käkade en god middag. Ja, ni som vet... det är ju inte en middag man sitter och avnjuter i flera timmar hehe. Nä, vi hann med både förrätt och varmrätt och satt i bilen igen inom en timme *fniss*. Men vi har stora barn nu, för båda beställde själva! Efter restaurangen körde vi hem till mina föräldrar som fixat kaffe och tårta och jättegoda hallon - mums! Tack snälla!

Kvällen avslutades med att bli förundrad över alla gratulationer på facebook - jättekul! Sen somnade jag i fåtöljen (inte skönt).

Idag har jag varit på utbildning i D-HLR (Hjärt-Lung-Räddning med halvautomatisk defibrillatormaskin) Jösses, vilken kanonutbildning!! Har "lärt" ut allt till familjen. Ska nog på allvar köpa kursboken och ha hemma, för att läsa det lite då och då skadar ju ingen.
Nu har jag kollat mina favoritprogram och ska slänga upp dom lurviga i soffan och inta ryggläge.
God natt!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du haft, förstår att du somnat på stört :)
    Kul och fylla år när det händer saker.
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  2. Åh här kommer ett jättestort grattis i efterskott!!!
    Visst är det roligt med alla gratulationer man får från facebook!!! Jag missar alltid allas födelsedagar där. Kanske man är in för sällan...*fniss*
    Kramelikram från Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad underbart du har haft det!
    Egen tid är viktigt!- ska jag ha idag med after work gänget!
    Jensens Böfhus- åhhh pepparsås!
    Ha en lika underbar dag idag!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...