18 maj 2010

Tisdag



Meningen är nu att jag ska skriva gårdagens motion, men den skrev jag ju igår... Ah, suck.. Den kommer här igen :o)




Motion måndag:
Lunchpromenad 20 minuter
Powerwalk på kvällen 30 minuter


-------------------------

Idag är det en strålande vacker dag. Solen skiner och det är faktiskt inte snorkallt.. Ändå har jag vinterjackan på mig på morgonen. Inte klokt detta. Var tar värmen vägen?


Om 4 veckor är det skolavslutning - då ska man ju kunna stå i en tunn klänning och sjunga "den blomstertid nu kommer" och gråta en skvätt *fniss*. Som det känns idag, så får man snällt ta på mig både vantar, mössa och vinterkappa över den fina klänningen...

Dags att börja hålla alla tummar vi har för att värmen ska komma - okej?


Powerwalk direkt efter jobbet idag och sedan är det TV-soffan med start klockan 20.00.
Först "Äntligen Hemma" och sedan "The Good Wife"

Trevlig tisdagkväll!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hmm..The Goodlife, är det något bra? Jag har missat det totalt i alla fall!
    Duktig du är som tränar :)
    Jag ska slänga in maten i ugnen och ta en promenad tills det är klart!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en kanondag med härlig värme.
    Är de en ny serie som börjar eller hänger jag inte me :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. The Good Wife - är en ny serie som börjat. kanske 4 avsnitt har gått eller så - man kan "ta igen" på TV4-play.

    Himla bra är den!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...