4 maj 2010

Tisdag

Ikväll kommer det många trevliga människor hem till mig :O). Jag har "homeparty" med inredningsdetaljer från ett företag som heter Zelected By Houze. Ska bli himla spännande och se vad dom har att erbjuda.


En tjej kommer hem till mig en timme innan det börjar och pysslar och donar och sätter fram saker och dukar bordet mm.

Hoppas det blir trevligt!
................................................
Igår var det powerwalking i 60 minuter. Jättskönt är det, men det är lite svårt att hitta rundor som är inspirerande. Man kan ju inte (jag kan inte) bara gå för att jag ska gå - jag vill ju titta på något också. Dock förundras jag över hur långt man kommer på sina minuter. Jag kommer långt utanför orten till det lilla samhället jag bodde innan. Och att gå dit är jätteskönt, för det är riktigt på landet med massa hästar och andra djur och hur lugnt och skönt som helst.
Kvällen avslutades precis likadant som alla andra vardagskvällar... jag somnar i soffan..

Ikväll blir det ju ingen promenad, men i morgon är jag igång igen med nya krafter. Ska försöka komma iväg på ett ordentligt träningspass nästa vecka. En genomkörare med Bodypump eller Bodybalance känns rätt.


Kram Eva

1 kommentar:

  1. Vad trevligt med Homeparty, jag har aldrig ens varit på ett Ljusparty.
    Hade nog gillat både och...
    Hmm..vill med komma igång med träningen igen, men som ryggen är nu får jag snällt låta bli.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...