19 maj 2010

Spelkväll igen


Tisdagens motion:
Lunchpromenad 30 minuter
Powerwalk på kvällen 45 minuter

Ikväll smäller det igen - jag ska spöa tanterna i GinRummy. Mohahahahahah..........
Vi får väl se vem som skrattar sist. Någon gång måste ju spelturen vända tycker jag. Eller?

Denna vecka har jag varit på utvecklingssamtal för både Maja och Wille. Jätteskönt, för vi har två barn som sköter sig exemplariskt och det tänker jag njuta av :-). Förhoppningsvis håller i sig ett bra tag framöver.
Sådana här bilder inspireras jag av att vila ögonen på. Bilderna lånade från Sköna hems hemsida.
Lugnt och fridfullt sovrum

Härligt vitt och avskalat kök

Ha en trevlig onsdag!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Klart du vinner!! håller tummarna.
    Vitt är alltid så fräscht! bra motionerat. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt när det går bra för barnen :)
    Gillade med dina bilder, snyggt!
    Ha en toppen dag och keep up the good work med motionen!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. härliga bilder kan jag ju bara hålla med om....Ha en superskön Torsdag

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...