7 maj 2010

Regn..



Det är så vansinnigt tråkigt med regn, att jag bara måste sätta in en bild där det inte regnar.. Bild från min trädgård i somras.

Längtar verkligen till sol och värme och blommande bloommor och samkväm vid grillen. Eller varför inte med en bra tidning uppkrupen i utesoffan med något gott och svalkande att dricka. Eller så lägger man sig ner i utesoffan och lyssnar på fågelkvitter..

Ja, en sak är säker. Det är mycket mycket lättare att le när solen skiner!
Kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Ja, våren är borta - här är det grått, regnigt och iskalla vindar idag... Trist!

    Kram, ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...