27 maj 2010

Oj, vad tiden går

Tänk.. en hel dag utan att jag har bloggat. Det måst ha varit länge sedan det hände sist?
Motion tisdag:
Ingen speciell
Motion onsdag:
Lunchpromenad 20 minuter
----------------------------
Torsdag idag och ikväll ska, Staffan & Wille på grillkväll på dagis. Undertiden vi är där, så är mina föräldrar med Maja på ridningen. Hon vill absolut inte hoppa över det för en "sketen" grillkväll... hehe.. Men, vi har ju inte varit med dom andra åren för att Wille varit så liten, men nu är han fullt medveten och då får vi prioritera detta ikväll.
Det är dessutom öppet hus på Majas skola (undertiden vi jobbar...) så dit har vi "skickat" mina föräldrar också...
Vad hade vi gjort utan er mamma och pappa? Ni är guld värda!

Så det är lite körigt ikväll kan man väl säga....
Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...