15 maj 2010

Lampa


Uträttat några ärenden, fikat hos bror, varit på Erikshjälpen & köpt fler flaskor.. Varit på IKEA och handlat lampa. Den klassiska rislampan som vi nu har ovanför soffbordet. Snyggt!

Vi har haft nöjet att ha min mamma och pappa här hos oss i eftermiddag och kväll. I morgon firar dom 45-årig bröllopsdag, så det kändes bra att kunna bjuda på lite middag och vin. Grattis i förskott :o)!

Nu är Maja med sin kompis Matilda i sitt rum och tittar på tv och äter popcorn. Matilda sover här i natt. Wille hänger hos mig just nu och är förhoppningsvis snart trött nog för att somna (han sov dessvärre middag, så han är klarvaken...).

Lite slötittande på tv och sedan god natt!

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Låter som en helt perfekt Lördag;o))

    SvaraRadera
  2. Gillar lampan, vi har också en :)
    Dom är ju så billiga så man kan byta när dom blir för dammiga.
    Grattis till din ma o pa, mysigt med middag tillsammans. Kramis

    SvaraRadera
  3. Lät som ni hade en riktigt mysig lördag.
    Hoppas söndagen är lika bra :)
    Jag hade en sådan där rislampa någon gång på 80- talet :P
    Lite kul att de är moderna igen.
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...