14 maj 2010

Jobb

Klämdag idag. Jag jobbar. Det är tyst på telefonen. Några enstaka mail kommer in. Jag har gjort alla "måsten". Inte lönt att följa upp offerter, ingen är på plats ändå. Nä, men jag ska kanske ta och gå hem.

Igår såg jag och barnen "Alvin & gänget 2". Hur kul som helst. Dom är ju för sköna med sina skämt som bara vi "vuxna" förstår. Jag skrattade på fler ställen än Maja *haha*. Å andra sidan var ju Staffan och hon på premiären på bio och såg den, så hon visste ju vad som skulle hända.

Mycket trevlig familjeunderhållning!


Ikväll blir det vanlig hederlig fredagskväll, med god mat och gott vin och "krypa upp i soffan"-kväll med familjen.

I morgon ska det uträttas ärenden med mera.
söndag är det sköthäst så då står stallet på schemat + lite annat.

Önskar er alla en härlig helg!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Låter som du har en väl planerad helg :)
    Jag gillade Alvin & gänget 2 tyckte den va sååå söt!
    Hoppas du får en riktigt mysig helg.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den första och den gillar jag :) kanske ska se den andra snart.
    Förstår om många har tagit ledigt denna klämdag.
    Jag ska också mysa i soffan, ha en bra fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Inne och kikar i din blogg!! Lämar ett litet tassavtryck efter mig.

    Trevlig lördag,Vicki

    SvaraRadera
  4. Jag jobbade också igår, lugnt och skönt! : )

    Ha en bra helg!

    kramar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...