11 maj 2010

Hosta


Tyvärr är inte Majas hosta mycket bättre, så vi är hemma idag också. Tråkigt nog har jag själv fått huvudvärk nu, men hoppas bara på att det är vätskebrist eller så... Har inte tid att bli sjuk.


Ska iväg en runda till apoteket nu och handla lite hostmedicin till Maja. Sen tror jag vi tar ett parti Buzz och slänger oss på soffan.
I morgon bitti så bär det av till Göteborg på utbildning för min del. Tidigt, tidigt.... Men datorn följer med så en liten arla morgonblogg blir det nog. Om jag lyckas klura ut hur det fungerar med datorn på tåget - var loggar man in... Går man in på SJ´s hemsida?
Nä, dags för en Alvedon och mot apoteket!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Krya på er, jobbigt med hosta, men som sagt hoppas du klarar dig nu.
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...