3 maj 2010

Helgen i text


Underbart kuddfodral som fick följa med mig hem!


I fredags fick jag ett presentkort från företaget där jag jobbar. Anledningen är att jag vann "månadens säljare" i mars!
Jag fick ett presentkort på Fridas Gård (jepp, mina arbetskamrater känner mig :o)..).

Jepp, ett till kuddfodral som jag köpte!


I lördags var vi därför tvungna att styra kosan dit! Vi hade till och med tagit med oss "mutpåsar" till barnen så att dom inte skulle klaga. Kanske inte deras typ av affär......


Men definitivt min!




Är det inte en härlig magnetalmanacka så säg?! Den hänger numera i mitt kök.


Vi spenderade ett tag i affären och ville ha både det ena och det andra. Men då vi inte är klara med vårt vardagsrum så sparade vi lite på presentkortet till kommande dagar. Det är så härligt att komma till Fridas Gård och till Therese som äger butiken och som har den hemma på sin underbart fina gård. Man blir så väl omhändertagen och dessutom bjuder hon på gott kaffe! Ett besök dit gör aldrig ont!

Vi var lite lite bakis i lördags, så när vi var klara där så körde vi hem till soffan en stund... Avslutade dagen med att cykla en lååång runda med barnen ut till ett av våra gamla hus. En skön tur!
---------------------
Igår var vi hemma mest hela dagen. Jag var och hälsade på lill-plutten Gabriel och hans föräldrar. Tyvärr sov den lille krabaten, så jag fick inte kelat med honom. Men det gör jag en annan dag. Ett bedårande sött barn!

Var hos mamma och pappa en stund, storhandlade, tvättade, strök en hög med kläder, lagade mat, powerwalking 60 min och avslutade med att somna i soffan.... En vanlig söndag!

--------------------

Ikväll är det utvecklingssamtal med Maja.

Kram på dig
/Eva

5 kommentarer:

  1. Ja...Grattis grattis!!!Välförtjänt!...åh vad avis jag är att du kan shoppa!!hihi..puss

    SvaraRadera
  2. Kul och hör att du var nöjd med dina inköp!! Tyckte väl att barnen var lite väl lugna och tålmodiga ha, ha..;)!
    Har förresten lagt in dig här:
    http://www.fridasgard.se/bloggat.asp

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Jättefina kuddar, såna affärer gillar ja me, man kan gå längge och bara titta.
    De låter som en härlig helg!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra på utvecklingssamtalet, men det tror jag nog.
    Vi ses ikväll! Ska bli trevligt!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...