29 maj 2010

Det blev bra

Det blev en bra fredagkväll. vi cyklade bort till Uffe & Lena och åt himlans god grillad kyckling och drack underbart gott vin. Kanske lite lite för mycket, men guud så gott! Supergod rabarberpaj (hemmagjord så klart) till efterrätt - mums!

Idag, lördag, ska vi köra in och lämna Wille & Maja hos mormor och morfar. Det är "övningsdags" att Wille är hos dom och inte tvärtom. Undertiden dom "övar" så ska jag och Staffan gå på det nya köpcentrat (ja, det är ju inte splångnytt men vi har inte varit där än) Entré i Malmö. Min förhoppning är att jag ska kunna hitta en tunika eller två. Behöver något nytt och snyggt tills vi ska till Lübeck nästa vecka.

Ikväll ska vi se Schlagerfestivalen. Även om inte Sverige är representerat. Jag är inte alls förvånad över att inte Anna gick vidare. Låten är bra, men den blev bra först efter att man hört den ett hundratal gånger i mitt tycke. Tyvärr tyckte jag redan i den svenska uttagningen att den inte platsade i den stora finalen och attans att jag fick rätt. Hoppet är ju det sista som överger en tack o lov. Men det kan vara trevligt att titta på den ändå och samtidigt "flukta" i nya Lantliv som kom igår :o).






Två bra bidrag.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...