5 maj 2010

Det blev bra!


Det var himla trevligt med homeparty igår. 13 tjejer/tanter/damer/flickor eller vad man vill kalla oss, var vi som klämde och kände på massa fina saker. Kul!
Det blev ett litet hål i plånboken, men det var ju sååå fina saker. Farligt att se hur bra allt passar till ens hem......
Det var jätteroligt att ni kom!!

Ikväll har jag inget inbokat och det är jätteskönt. Jag ska powerwalk´a 60 minuter, men det gör jag inte förrän sent tror jag. Eller så gör jag det direkt när jag kommer hem, så kan jag ta hand om nattning av barn idag. Det är så mysigt att krypa upp i soffan med ett barn på varje sida och bara myskramas och titta på TV ihop.

Nu vill jag hem kände jag!
Ha en skön ondag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...