28 maj 2010

Bättre



Nu är solen framme och värmer och strålar igen och det verkar inte vara så dåligt med Wille. Han har sovit några timmar och verkar nu vara pigg och glad igen. Skönt tycker jag, med tanke på att vi är bortbjudna ikväll. Kanske vi kan cykla dit ändå.

Om ett tag kommer Staffan hem och då ska jag och Maja köra till Skopunkten och handla tygskor och finskor. Hrm... undrar om vi har skolavslutningsklänning hemma? Bäst att kolla, det är bara två veckor till skolavslutning. Nu i eftermiddag när Maja kom hem så hade hon musikläxa. Vi har övat på "den blomstertid" "I sommarens soliga dagar" & "Flaggan vajar på sin stång".


Snacka om att det känns som att sommarlovet är på ingång!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...