30 april 2010

Typiskt Valborg

Är det inte typiskt Valborg att det regnar för fullt ute och är grått och trist? Vädrets makter måste liksom få säga ifrån så här den sista dagen i april att "visst våren är på väg, men tro inte att det kommer att bli bra väder idag för det"

Ja, ja det gör kanske att jag slipper ge mig iväg ikväll till bålet med barnen.. Å andra sidan så blir barnen ledsna och då får inte vi föräldrar en trevlig kväll... Tja, hur man än vrider sig så har man baken bak :o)

Vi ska dessutom grilla på lunchen... Känns ju mysigt?!




3 kommentarer:

  1. Vad fint du fått här på bloggen! Och duktig med träningen är du också!!

    Kramar, ha en bra Valborg!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, grattis!! Förstod att du inte fick något förra veckan, din chef var nämligen utsänd löpare här (och på sitt första besök här hos oss...;)!!
    Jag är i butiken heeela dagen i morrn, kanske vi ses!!

    kram Therese

    SvaraRadera
  3. Ja de är väl typiskt, vi har sol just nu med varm vind.
    Hoppas barnen kommer iväg på brasan me er så är alla nöjda o glada :)
    Trevlig Valborg! Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...