14 april 2010

Träna

Bild från förra sommaren.


Idag ska jag träna. Inte BodyPump utan promenad och gummiband. Jag måste få igång musklerna i axlarna igen. Men det är ju fint väder, så en powerwalk är ju aldrig fel. Kanske jag skulle leta upp en mp3 också... Hrm.. jag är ju inte så flitig användare av det - men det är härligt att lyssna på musik när man går. Dock undrar jag om jag ändå inte föredrar fågelkvitter?!


Tja, det är en massa annat som också skall hinnas med idag. Jag måste ju slutföra albumet jag håller på med hehe. Dessutom förberedelser inför väggrivning i helgen.


Bäst jag kör hem.


Ha en skön onsdag!

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Fågel kvitter är klart bäst!
    Powerwalk är härligt!
    Men just nu är det väldigt ont i kroppen här så det får bli lite pill i trädgården bara!

    SvaraRadera
  2. Ta de lugnt me axeln :)
    Jag har också mp3 men de var ett tag sen jag använde den, men har jag den så har jag bara en hörlur i så man kan höra me de andra örat :)
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...