25 april 2010

Slappe-söndag

Ja, kanske inte bara slappesöndag, utan även "få-gjort-ganska-mycket-söndag" också. Staffan har hjälpt en arbetskamrat och undertiden var jag och Wille hos mormor och morfar på snabbvisit. Maja som sovit hos Matilda är där fortfarande.... och vill egentligen inte hem heller. Men nu börjar det gå mot seneftermiddag och vi ska faktiskt hämta pizza. Jag har inte ätit pizza sen det "brann i Eslöv" som vi brukar säga..hehe.. Så det ska bli gott.


Vi har påbörjat möblering av vår nya tv-avdelning och det ser riktigt bra ut. Sakerna hittar sin plats efter hand. Vi bestämde oss dock för att inte påbörja målning av det andra rummet förrän jag har haft Zelected by Houze hemma hos oss den 4:e maj. För tråkigt ju att ha fullt med skyddspapper hemma när man ska ha ett inrednings homeparty. Nu går vi ju inte sysslolösa bara för det.... Oroa er inte *fniss*.

Storhandla och fortsätta med möblering skall ske efter att jag har tryckt en pizza i huvudet.


På återseende!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...