29 april 2010

Så mycket man vill


Har ni också ofta höga tankar om att ni ska hinna med en massa varje dag? Jag är alltid väldigt optimistisk. Kanske tur det, men så blir jag lite besviken när jag inte får gjort allt jag har tänkt. Jag prioriterar helt enkelt och det är väl bra, men hur kan det komma sig att jag inte prioriterar dom roliga sakerna?


Jag ville så gärna hinna med att läsa ett kapitel eller två med Maja i boken, men det hann vi inte med. Maja älskar att duscha länge och idag duschade hon så länge efter ridningen att vi inte hann något mer än det...
Men hon blev ren! *fniss*.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och krypa upp i soffan och läsa mina nya "Allt i Hemmet" som kom idag - hurra!

Hur gör ni andra, hinner ni med det ni planerar och hur prioriterar ni?
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Ja du....det händer här me att man inte hinner me´...men jag tänker att jag SKA....för sen efteråt e det såååå jäkla skönt att man fått gjort vad man ska:o)))Fick min ALLT I HEMMET i förrgår:o)))Läste den på jobb;o))Ha en underbar Valborg.Hälsa tha family...Kramen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...